Перед встановленням запчастини необхідно:

  • необхідно оглядати деталь при її отриманні і проводити первинну діагностику перед її встановленням! Уважно подивитись, чи немає тріщин, подряпин, потертості чи інших механічних дефектів;
  • перевірити склад елементів корпусу у зібраному стані;
  • перевірте справність деталі, не знімаючи захисних пломб, плівок чи покриттів. Захисну плівку і пломби видаляти тільки після перевірки деталі і телефону в усіх можливих режимах з встановленою sim-card!

Гарантія не поширюється на випадки, якщо:

  • є сліди встановлення, експлуатації, механічні та теплові пошкодження;
  • відсутні чи повторно встановлені захисні плівки, штампи, упакування, наклейки, маркування, прокладки, адгезивні плівки, пошкоджено захисні пломби;
  • внесено зміни у складові та конструкцію деталі;
  • наявні сліди паяння;
  • закінчився термін гарантії.

 Якщо дефект можливо було виявити лише після того, як ви зібрали пристрій, а для цього вам довелось зняти внутрішні захисні плівки, ми можемо замінити цю деталь. Такі заявки розглядаються індивідуально у кожному випадку.

 

Поверненню та обміну не підлягають:

  • мікросхеми, мікрофони, роз'єми гарнітури, роз’єми зарядки, роз’єми сім-карти, тримачі сім-карти,  динаміки слухові,  динаміки поліфонічні( крім модульних), набори винтів, клавіатури, клавіатурні підкладки, віброзвінки, кнопки включення, ОСА та поляризаційні плівки з причини неможливості їх ідентифікації;
  • витратні матеріали (флюс, припой, скотч, клей, спреї та рідини);
  • комплектуючі для паяльних станцій (жала, нагрівальні елементи, насадки на фен і т.п.)

 Гарантійний термін повернення або обміну зачастини – 1 місяць.
Акумулятора – 4 місяці.
Також можливий розгляд заявки на повернення в індивідуальному порядку.
Гідрогелеві плівки обміну та поверненню не підлягають.